ІНТЕРКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА ДЛЯ МОЛОДІ: ЄВРОПЕЙСЬКІ ПРИНЦИПИ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА МОЖЛИВОСТІ ФІНАНСУВАННЯ В УКРАЇНІ

Автор:

Васильєва Тетяна Анатоліївна, Сумський державний університет (вул. Римського-Корсакова, 2, м. Суми, Україна).

Петрушенко Юрій Миколайович, Сумський державний університет (вул. Римського-Корсакова, 2, м. Суми, Україна).

Майборода Тетяна Миколаївна , Сумський державний університет (вул. Римського-Корсакова, 2, м. Суми, Україна).

Дмитренко Інна Миколаївна, Сумський державний університет (вул. Петропавлівська 57, м. Суми, 40000, Україна).

Мова статті: англійська

Анотація:

Протягом останніх декількох десятиліть інтеркультурна складова відігравала ключову роль в освітній політиці та практиках як у країнах Європи, так і на міжнародному рівні. Ця стаття є вступом до дослідження принципів та цілей інтеркультурної освіти, а також визначає підходи до фінансування такої освіти в Україні. Обґрунтовується необхідність фінансового забезпечення реалізації інтеркультурної освітньої політики, зокрема інтеркультурного діалогу як одного з її інструментів, що сприятиме створенню сприятливого клімату для життя в місцевих спільнотах.

Ключові слова:

інтеркультурність; інтеркультурна освіта; інтеркультурний діалог; молодіжна політика; фінансування освіти

Завантажити