СТРАТЕГІЧНІ АЛЬЯНСИ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ КОНЦЕРНІВ: ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ВЗАЄМОДІЇ
Автор:
Підчоса Олександр Васильович , Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна
Зара Андрій Євгенович , Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна
Мова статті: українська
Анотація:
У статті розглянуто сутність стратегічного альянсу та особливості формування таких утворень як особливого виду партнерства на міжнародному ринку автомобільного виробництва; з’ясовуються особливості формування конкурентних стратегій альянсів багатонаціональних автомобілебудівних компаній за різними ознаками; досліджується можливість аналізу результатів взаємодії стратегічних партнерів через аналіз фінансових показників.
Ключові слова:
стратегічний альянс; автомобілебудівні концерни; партнерство; конкуренція; стратегія, фінансові результати