СТРАТЕГІЧНІ АЛЬЯНСИ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ КОНЦЕРНІВ: ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ВЗАЄМОДІЇ

Автор:

Підчоса Олександр Васильович , Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна

Зара Андрій Євгенович , Київський національний університет імені Тараса Шевченка, м. Київ, Україна

Мова статті: українська

Анотація:

У статті розглянуто сутність стратегічного альянсу та особливості формування таких утворень як особливого виду партнерства на міжнародному ринку автомобільного виробництва; з’ясовуються особливості формування конкурентних стратегій альянсів багатонаціональних автомобілебудівних компаній за різними ознаками; досліджується можливість аналізу результатів взаємодії стратегічних партнерів через аналіз фінансових показників.

Ключові слова:

стратегічний альянс; автомобілебудівні концерни; партнерство; конкуренція; стратегія, фінансові результати

Завантажити