ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ ВИННОГО БРЕНДА
Автор:
Ільчук Валерій Петрович, Чернігівський національний технологічний університет (вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна).
Пазюк Вікторія Леонідівна, Чернігівський національний технологічний університет (вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна).
Мова статті: українська
Анотація:
Показана важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда.
Ключові слова:
бренд, фінансове забезпечення, створення, просування, винний бренд, інвестиції, попит, державна фінансова підтримка, інноваційна активність