ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСІВ СТВОРЕННЯ ТА ПРОСУВАННЯ ВИННОГО БРЕНДА

Автор:

Ільчук Валерій Петрович, Чернігівський національний технологічний університет (вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна).

Пазюк Вікторія Леонідівна, Чернігівський національний технологічний університет (вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, Україна).

Мова статті: українська

Анотація:

Показана важливість участі держави у процесах створення та просування винного бренда та визначені джерела їх фінансування. Проаналізовано зарубіжний досвід державної підтримки процесів створення та просування винного бренда.

Ключові слова:

бренд, фінансове забезпечення, створення, просування, винний бренд, інвестиції, попит, державна фінансова підтримка, інноваційна активність

Завантажити